سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و از او پرسیدند امیر مؤمنان خود را چگونه مى‏بینى ؟ فرمود : ] چگونه بود آن که در بقایش ناپایدار است و در تندرستى‏اش بیمار ، و از آنجا که در امان است مرگ به سوى وى روان است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :10
کل بازدید :199437
تعداد کل یاداشته ها : 34
103/2/7
10:51 ع
جنبش وال استریت شروع بحران و بن بست کامل نظام سرمایه‌داری غرب است
 
 
سخنرانی رهبری درجمع مردم کرمانشاه

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در جمع پُرشور هزاران نفر از مردم کرمانشاه در ورزشگاه آزادی این شهر، در سخنان مهمی به تبیین نقش، جایگاه و حضور و عزم مردم در نظام جمهوری اسلامی بعنوان معیار اصلی و تأثیرگذاری استفاده از ظرفیت و تواناییهای برجسته مردم برای مقابله با چالش های سخت و نرم و حرکت شتابان در مسیر پیشرفت علمی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی پرداختند.

حضرت آیت الله خامنه ای گسترش و موفقیت تحولات و جنبش های گوناگون اجتماعی را، همواره وابسته به ارتباط و نزدیکی آن جنبش با مردم دانستند و افزودند: در تاریخ معاصر ایران، دو تجربه مشروطیت و ملی شدن صنعت نفت  وجود دارد که نقش بی بدیل "مردم" عامل مؤثر در موفقیت ابتدایی این دو تجربه تاریخی بودند اما چون این دو حرکت، از مردم فاصله گرفتند، نهایت و سرانجام آنها، استبداد رضاخانی و کودتای 28 مرداد شد.

ایشان خاطر نشان کردند: هیچ حادثه ای در تاریخ ایران همانند انقلاب اسلامی وجود ندارد که "مردم" در پیروزی و ادامه آن نقش مستقیم و اساسی داشته باشند.

رهبر انقلاب اسلامی مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی را، تمام نشدن نقش مردم با پیروزی آن، ارزیابی کردند و افزودند: استمرار نقش و حضور مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، از حکمت، تدبیر و ژرف نگری امام بزرگوار (ره) بود که ملت ایران را بدرستی شناخته و باور کرده بود و به تواناییها و عزم راسخ ملت ایران، ایمان داشت.

ادامه مطلب...

  
  

استقبال مردم کرمانشاه از رهبری

اشک شوق، دیده‌های بسیاری از منتظران را آمیخته به محبت و عشق کرده و چشم‌ها از حرارت ولایت و محبت مولایشان ارغوانی رنگ شده بود.
برخی که تاب و تحمل فشار جمعیت را نداشتند برای دیدن رهبرشان به بلندی‌های اطراف خیابان متوسل شده‌ بودند. مادرانی که عکس شهید خود را به آغوش کشیده‌ بودند و با دلی مالامال از محبت ولی‌امر به زحمت خود را بر نوک پنجه‌های پا نگه داشته بودند و تمام تلاش آنها این بود که نگاهشان به نگاهی دوخته شود که سال‌هاست تنها از قاب تلویزیون آن را به نظاره نشسته‌ بودند، اما این بار نه نگاه بلکه عطر وجود مرادشان آنها را به وجد آورده بود.
سیل جمعیت شهروندان کرمانشاهی با در دست داشتن پلاکاردهایی با نوشته‌های "جانم فدای رهبر"، "ای جوانان حیدری باید شدن، جان فدای رهبری باید شدن"، "خاک پای رهبرم توتیای چشم ما" و "هاتی خوش هاتی" برای دیدار مولا و مقتدایشان لحظه‌شماری می‌کردند.
تعداد زیادی از جمعیت مشتاق از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف در میدان آزادی جمع شده بودند و منتظر قدوم مبارک مقام معظم رهبری بودند.
تمام راه‌های منتهی به میدان آزادی تا استادیوم آزادی مملو انبوه جمعیت مشتاق بود و همه بی‌قرار و چشم‌انتظار ورود مقام معظم رهبری بودند.
لحظه‌های انتظار برای دیدار مقام معظم رهبری به سختی سپری می‌شد، صدای تپش‌های قلب مردم را قابل شنیدن بود.

ادامه مطلب...