سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :2
کل بازدید :199398
تعداد کل یاداشته ها : 34
103/1/28
2:7 ع

احمدی نژاد

من به رهبری هم گفته ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می کنم که شایستگی این سمت را ندارم/ ادعا دارند که بایستی نظارات بیشتری داشتید و کوتاهی در نظارت انجام داده اید؛ آنان با رییس بانک مرکزی کاری ندارند ولی قائم مقام وی را دستگیر و به زندان می فرستند؛ وزیر اقتصاد را استیضاح می کنند و این در حالیست که با مدیر عامل بانک صادرات کاری ندارند.
 رئیس‌جمهور در دیدار امروز خود با برخی اعضای ستاد انتخاباتی‌ خود در سال‌های 84 و 88 در خصوص عزل منوچهر متکی اظهار داشت: متکی در هر دوره ریاست جمهوری کاندیدای من نبود به خصوص در دور دوم چرا که در زمان وزارت وی چهار دیپلمات به سایر کشورها پناهنده شدند.

وی افزود: در جلسه‌ای تصمیم بر آن گرفته شد که متکی از دولت کنار گذاشته شود ولی پس از آن جلسه وی در جلسات دولت حضور نیافت تا آنکه یک شب ساعت 12 ایشان را پیدا کردیم و به وی پیشنهاد ریاست سازمان انرژی اتمی را دادیم که ایشان گفت من می‌خواهم برای گسترش روابط به سنگال بروم و پس از بازگشت در خصوص این مورد صحبت خواهیم کرد و پس از آن به وی گفتم که از نظر من شما دیگر وزیر نیستید.

ادامه مطلب...

  
  

فساد اخلاقی

فعالان بحرینی، دیدار پادشاه بحرین با دیکتاتور سرنگون شده مصر را با تهدید اخیر همسر حسنی مبارک مبنی بر انتشار فیلمهایفساد جنسی و رسوایی حکام عرب مرتبط دانسته اند.

برخی فعالان بحرینی با اشاره به سفر محرمانه حمد بن عیسی به مصر و دیدار با رئیس جمهوری مخلوع این کشور، علت آن را ترس از افشای برخی اسناد از طرف مبارک درباره رسوایی اخلاقی شاه بحرین اعلام کردند.
به گزارش العالم، فعالان بحرینی در شبکه‌های اجتماعی تاکید کردند: پس از تهدیدهای سوزان مبارک همسر دیکتاتور سرنگون شده مصر، مبنی بر انتشار فیلم‌های فساد جنسی و رسوایی برخی از حکام عرب در شرم الشیخ، در صورت حمایت نکردن آنها از مبارک، شاهد آن هستیم که پادشاه بحرین از نخستین کسانی است که با مبارک دیدار کرده و از او حمایت می‌کند.
این فعالان با مطرح کردن این سئوال که آیا پادشاه بحرین هم گرفتار یک رسوایی جنسی است، حمایت شدید آل خلیفه و برخی حکام عرب از مبارک را با این مسأله مرتبط دانستند.
سوزان مبارک مسئولان و حکام عرب را تهدید کرده بود که اگر برای متوقف کردن محاکمه مبارک وارد عمل نشوند، رسوایی‌های جنسی و فساد اخلاقی آنها را با انتشار فیلمهای ویدیویی فاش خواهد کرد.
سوزان مبارک تاکید کرده بود که بیش از 40 نوار ویدیویی از رسوایی‌های جنسی مسئولان مصری، شاهزادگان و پادشاهان عرب در اختیار دارد.
ادامه مطلب...