سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :199367
تعداد کل یاداشته ها : 34
103/1/9
4:17 ع

با افزایش انتقادات و روشنگری ها در خصوص اهداف و اقدامات جریان انحرافی تماس برای ارائه وام به برخی از روزنامه نگاران نیز افزایش یافته است.
پس از آنکه جریان انحرافی طی هفته های گذشته به بحران آفرینی مشغول شده و رسانه های مختلف ارزشی به افشای اهداف این جریان پرداختند،اخیرا تماس هایی با برخی از روزنامه نگاران رسانه های ارزشی گرفته شده و خطاب به آنان از آماده بودن وام های آنان سخن به میان آمده است.
لذا افرادی به نمایندگی از مجموعه«...» ضمن تماس با خبرنگاران گفته اند که وام 10 میلیونی آنان برای پرداخت آماده شده و آدرسی نیز برای دریافت وام به این افراد داده شده است.
نکته قابل توجه این که این خبرنگاران با بیان این که آنان درخواستی برای دریافت وام ارائه نداده اند،متصدیان تماس گفته اند ،فعلا که وام شما آماده می باشد!.
گفتنی است این اقدام در حالی صورت می گیرد که جریان انحرافی پیش از این نیز برخی از خبرنگاران اصلاح طلب را با حقوق های بالایی به استخدام برخی از نشریات خود در آورده بودند.


*شاید این وامها ته مانده وامهای مقاوم سازی بافت های فرسوده یا وامهای ازدواج و... باشد که مردم نیازی به آنها نداشته اند!!!

 


  
  

 این نشست محفلی جریان فتنه پنج‌شنبه شب هفته گذشته در ویلایی در منطقه لواسان و به مدت 4 ساعت برگزار شد.

در این نشست که به بهانه یک برنامه و جشن خانوادگی یکی از شرکت‌کنندگان برگزار شده است و شرکت‌کنندگان به صورت خانوادگی در باغ یاد شده حضور داشتند، برخی از تصمیمات مهم در خصوص مقابله با دولت و اصولگرایان به شرح ذیل اتخاذ شده است:

1_ دامن زدن به شایعه سیاه احتمال تقلب در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی توسط جریان انحرافی دولت.

2_ ایجاد شایعه خریداری رای توسط جریان یاد شده در شهرهای کوچک و مناطق مرزی کشور.

3_ سکوت در برابر اختلافات داخلی دولت با این استدلال که ادامه یافتن درگیری‌های داخلی موجب فرسایش توان دولت و اصولگرایان خواهد شد.

4_ مسکوت باقی نگهداشتن احتمال ارتباط برخی از عناصر نزدیک به دولت و جریان انحرافی، با اعضای حزب غیرقانونی مشارکت و کارگزاران سازندگی.

5_ اتخاذ رویکرد دوگانه در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در میان هواداران فتنه مبنی بر تحریم در نقاطی که امکان موفقیت کمتر از سایر مناطق کشور است و در عین حال استفاده حداکثری از عناصر سفید جریان فتنه در شهرهای بزرگ و خصوصاً تهران برای بدست آوردن کرسی‌های مجلس.

جناب آقای اسفندیارخان بی رحم مشاوربه همین خیال باش!!!!

 


  
  

کشف حجاب دختر مدیر ایرانی در مقابل دوربین تلویزیون ملی آمریکا :

رادیو و تلویزیون ملی آمریکا در برنامه‌ای اقدام به نمایش کشف حجاب تعدادی از دختران مسلمان می‌کند که در میان آنها دختر یکی از مدیران دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن نیز دیده می‌شود.دراین میان یکی از دختران حاضر شده در این برنامه ضد اسلامی، "صابره جعفرزاده" دختر منوچهر جعفر زاده از کارمندان دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن است.صابره جعفرزاده هم اکنون در مرکز مطالعاتی وزارت امنیت داخلی در دانشگاه مریلند مشغول به کار است اما در کنار شغل اصلی خود پروژه هایی را به سفارش دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن انجام می دهد.

قابل ذکر است خواهر وی خانم سعاد جعفرزاده قبلا در مرکز آمریکایی صلح USI مشغول بکار بوده که اکنون در مرکز صلح و شبکه توسعه کار می کند و در زمان انتخابات ریاست جمهوری علیه نظام ، بسیج ، شورای نگهبان ، احمدی نژاد و ... همراه با خانم باربارا اسلوین چندین مقاله و گزارش در رسانه های آمریکا منتشر کرده است.

منوچهر جعفرزاده پدر سعاد و صابره از جمله دوستان نزدیک سرکرده گروه انحرافی و محمد خزاعی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل است. منوچهر جعفرزاده علی رغم تلاش برخی نهاد های نظارتی مبنی بر پایان ماموریتش در واشنگتن با حمایت‌ محمد خزاعی به کار خود در دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن ادامه می‌دهد و تاکنون تلاش‌ها برای برکناری وی بی‌فایده بوده است.
 صابره جعفرزاده که  اینک 27 سال سن دارد و به گفته خودش از 9 سالگی آزادانه حجاب بر سر می‌کرده اما در 23 سالگی از داشتن حجاب پشیمان شده دلیل برداشتن حجابش را اینگونه در برنامه کشف حجاب رادیو و تلویزیون ملی آمریکا توضیح می‌دهد: در جامعه ایرانیان آمریکایی، حجاب یک نماد سیاسی، به معنای تائید رژیم اسلامی حاکم بر ایران است.
تحصیلات دانشگاهی جعفرزاده در رشته حقوق بوده و وی به عنوان تحلیل‌گر سیاسی و قانونی "مرکز سلامت و امنیت داخلی" آمریکا نیز فعالیت می‌کند.لازم به ذکر است حدود یک میلیون زن مسلمان در آمریکا زندگی می‌کنند که بر اساس گزارش "مرکز تحقیقات پیو" 43 درصد از آن‌ها همواره با حجاب در انظار عمومی ظاهر می‌شوند.
جالب اینجاست که آقای منوچهر جعفرزاده تحت حمایت آقای خزایی در مناسبتهایی که رییس جمهور به آمریکا می آید وی را مسؤول دعوت ایرانیان  مقیم آمریکا کرده و در حقیقت یکی ازگردانندگان اصلی مراسم رئیس جمهور بوده است.
نکته جالب اینکه این خانم با گرایشات شدید ضددولتی و حمایت علنی از جریان فتنه در برنامه های سال گذشته رییس جمهور در نیویورک در حالی که حجاب مصلحتی بر سر داشت، با جدیت در کنار دوستان خاص رییس جمهوری مشغول انجام وظایف محوله بود! وی در پایان سفر نیز از بودجه دولتی که بارها علیه اش قلم زده و سخن گفته به مدد تیم جریان انحرافی حق الزحمه ناچیز! خود را دریافت کرد. 

صابره جعفرزاده در حال حاضر از همکاران و مرتبطین ویژه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور می باشد.

حال باید با صدای بلند از وزارت خارجه پرسید؛ در دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن چه خبر است؟

ضمنا بدلیل مبتذل بودن عکسها از انتشار دیگرعکس ها معذوریم.

 


  
  

شایعات چندروزه برای احمدی نژاد:

دکتر محمود احمدی نژاد(ریاست حمهوری محترم کشور ایران)استعفا داد!
عدم حضور دکتر احمدی نژاد در محل کارش.
دکتر احمدی نژاد به خانه رفته و جلسات کاری خود را لغو نموده.
چک نویس استعفای دکتر احمدی نژاد منتشر شد.
رحیم مشایی عامل اصلی اختلاف دولت و احمدی نژاد.
جمع کردن امضا برای سوال از رئیس جمهور.
استیضاح رئیس جمهور نزدیک است.
علی مطهری پیگیر استیضاح رئیس جمهور.
احمدی نژاد علما را به منزل خود راه نداد.
مشایی سرپرست وزارت اطلاعات خواهد شد.

 نمی دونم چه خبر شده که این همه شایعه کل کشور رو پر کرده! شایعه هایی که باور کردنش سخته اما اونقدر محکم نقل میشه که آدم به شک می افتد...شایعات بالا بعضا به کرات توسط اقشار مختلف جامعه شنیده می شود و معلوم نیست که چه کسی آن را جهت دهی می کند.
شاید سوالات زیر در ذهن شما هم باشد.  اما چیزی که مهم است علامت های سوال متعدد در ذهن همه ماست.
انتشار این گونه شایعات آیا بدون هماهنگی با دفتر رئیس جمهور است؟
اگر بدون هماهنگی است پس چرا تکذیب نمی شود؟
اگر تکذیب شود نشان از این است که چیزکی بوده؟
حضور دکتر در صدا و سیما خیلی سخت است تا شایعات پایان یاید؟
آیا احمدی نژاد تصور می کند اینقدر محبوب است که حتی فکر مخالفت با مقام معظم رهبری به ذهن او خطور کند؟

چه کسانی از دامن زدن به این شایعات سود می برند؟

آیا سکوت اینقدر ارزش دارد که زحمات چندین سال دولت زیر سوال رود؟


90/2/8::: 11:27 ع
نظر()
  
  

درپی کشته شدن ومورد ضرب وشتم قرارگرفتن پزشکان وکادرپرستاری توسط همراهان بیماردرسال گذشته به سوژه خبری تبدیل شدانگار،فقط کارکنان وزارت بهداشت مورد تهدید بودند.بهمین علت قوه قضائیه ونیروی انتظامی مامور حفاظت ازجان پزشکان وکادرپرستاری شدند،تامبادا همراه یک بیماری که علاوه برسرگردانی درخیابانهای تهران وبرخورد بد کارکنان بیمارستانهای دولتی،عصبانی شود وپرخاشگری کند.غافل از اینکه این حمایتها موجب ازدست رفتن حرمت وحیثیت بیماران مراجعه کننده می شودوبیمارانی که پول درمان نداشته و یا درخواست کمک نمایند بلافاصله باآمبولانس به بیابانهای اطراف رها خواهند شدتا برای وزارت بهداشت هزینه ای رامتحمل نشوند.

*چند سوال ازخانم وزیر؟

بیماران رهاشده در بیابان

خانم وزیرآیابیماران هم حقی در فرآیند درمان دارندکه نباید تضییع شود؟

آیاچنین کارکنانی که تصمیم به رهاسازی بیماران دربیابانها می نمایندسزاوارشان جزضرب وشتم از طرف همراهان بیمار است؟

آیا نیروی انتظامی یا قوه قضائیه تدابیری اندیشیده تابیماران نیز امنیت جانی در بیمارستانها داشته باشند؟

خانم وزیرخواهش می کنم پاسخ دهید .....

وزیر بهداشت


90/2/8::: 1:23 ع
نظر()
  
  

صبر

خداوند برای خصوصیات و ویژگی های اخلاقی ، الگوهایی در عالم تعبیه فرموده که هر کس ، در هر کجا با نظر به اُفق بلند الگو ، بتواند خود را در مسیر جاذبیت آن قرار دهد و به طور مداوم و به عشق رسیدن به سرحدّات الگو از تکاپو و تلاش باز نایستد.

 

صبر در متون دینی دارای سه شعبه می باشد:

((صبر در مصیبت ، صبر در طاعت و صبر بر معصیت.))

 

جهان آدمیزادگان بدون درد و رنج متصور نیست. پیمانه­ی هر کسی تا بدان­جا که گنجایش و وسع داشته باشد، با گرفتاری­ها در هم آمیخته است؛ )لقد خلقنا الانسان فی کبد) (1)

مصیبت ها کیمیا صفت، مس وجود آدمیان را به طلا مبدل می کنند، ولی اگر مقیاس کربلا نبود و اگر زینب(س) نبود چه بسیار مردان و زنانی که در نیمهء راه باز می ماندند. کربلا تا قیامت مقیاس همگان است تا گرفتاری ها و مشقات خود را با آن توزین کرده و از فشار روحی بر خود بکاهند.

اما صبر چیست؟ صبر در چنان موضعی نشستن حالتی در آدمی است که در اولین مواجهه اش با گرفتاری بتواند تعادل روحی خود را بازیابد و آن گاه واکنش مناسب و به جا اتخاذ نماید.

بسیاری از مردم در دو حالت ، فرصت های گرانبها را از کف داده اند ؛ یکی در هیجانات شادی آور مفرط و دیگری در اوج غم های جان فزا. صبر بهترین وسیله برای رسیدن به موازنهء روانی و استفاده از فرصت ها در این دو حالت است ولی زینب(س) به بهترین شکل از فرصت ها بهره جست. برای بیان این منظور کلام خود را با استمداد از تاریخ توسعه می دهیم:

کربلا در دو نگاه ؛ زینب(س) و دو مخاطب ؛

حضرت زینب (س)دو نگاه به کربلا دارد. در یک نگاه ، کربلا دریای خون و لختهء مصیبت است: أتدَرون أیَّ کبد لمحمّد فریتم وأیَّ دم  له سفکتم، وأیَّ ...؟ آیا می دانید چه جگری از پیغمبر(ص) پاره پاره کردید و ادامه مطلب...

90/2/4::: 10:18 ص
نظر()
  
  

انتظار،انتظار،انتظار:

انتظاری که افراد برای اعزام حج عمره می کشند تا شاید برای اولین باریاچندمین بار به حج مشرف شوند ،آری انتظار به پایان می رسداقوام وخانواده با شوروحالی حاجی خودرابدرقه می کنندوهرکدام سفارشی می کنند،یکی درخواست دعاونایب الزیاره،دیگری سفارش سوغاتی ناب،حاجی پس از مشرف شدن میلیونها هزینه سوغاتی می کند تا دلی را بدست آورد اماغافل از آنکه درآن سوی مرزها دل مسلمانان را می شکند وباریختن پول درجیب سعودی ها هزینه توپ وتانک آنان رافراهم می کند تاگلوله برسر مسلمانان بحرین ،یمن و... ریخته شود.

آیا سوغاتی ارزش دیدن اشک مسلمانان را دارد؟

آیا خرید در این برهه زمان کمک به آل سعودبرای سرکوب مسلمانان نیست؟

حاجی جان،حاج آقا،حاج فلانی: ((حجکم مقبول     سوغاتیکم سلاح علی هلاک المسلم))

تانک های سعودی درحال اعزام به بحرین


90/2/3::: 10:20 ع
نظر()