سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ والا نام، حافظِ کسی است که دوست خود را حفظ کند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :10
کل بازدید :199475
تعداد کل یاداشته ها : 34
103/2/10
10:13 ع

فساد اخلاقی

فعالان بحرینی، دیدار پادشاه بحرین با دیکتاتور سرنگون شده مصر را با تهدید اخیر همسر حسنی مبارک مبنی بر انتشار فیلمهایفساد جنسی و رسوایی حکام عرب مرتبط دانسته اند.

برخی فعالان بحرینی با اشاره به سفر محرمانه حمد بن عیسی به مصر و دیدار با رئیس جمهوری مخلوع این کشور، علت آن را ترس از افشای برخی اسناد از طرف مبارک درباره رسوایی اخلاقی شاه بحرین اعلام کردند.
به گزارش العالم، فعالان بحرینی در شبکه‌های اجتماعی تاکید کردند: پس از تهدیدهای سوزان مبارک همسر دیکتاتور سرنگون شده مصر، مبنی بر انتشار فیلم‌های فساد جنسی و رسوایی برخی از حکام عرب در شرم الشیخ، در صورت حمایت نکردن آنها از مبارک، شاهد آن هستیم که پادشاه بحرین از نخستین کسانی است که با مبارک دیدار کرده و از او حمایت می‌کند.
این فعالان با مطرح کردن این سئوال که آیا پادشاه بحرین هم گرفتار یک رسوایی جنسی است، حمایت شدید آل خلیفه و برخی حکام عرب از مبارک را با این مسأله مرتبط دانستند.
سوزان مبارک مسئولان و حکام عرب را تهدید کرده بود که اگر برای متوقف کردن محاکمه مبارک وارد عمل نشوند، رسوایی‌های جنسی و فساد اخلاقی آنها را با انتشار فیلمهای ویدیویی فاش خواهد کرد.
سوزان مبارک تاکید کرده بود که بیش از 40 نوار ویدیویی از رسوایی‌های جنسی مسئولان مصری، شاهزادگان و پادشاهان عرب در اختیار دارد.

روزنامه مصری "روز الیوسف"نیز در خبری در پایگاه اینترنتی خود نوشت: حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین، باحضور در محل نگهداری "حسنی مبارک" رییس جمهور برکناره شده و زندانی مصر با وی دیدار و گفت‌وگو کرده است.

به نوشته این روزنامه، پس از ملاقات خصوصی پادشاه بحرین با مبارک، آل خلیفه اعلام آمادگی کرد، برای پرداخت هزینه معالجه مبارک کمک مالی کند و پزشکی آلمانی را به صورت اختصاصی برای معالجه او به کار گیرد.

برخی خبر‌ها حاکی است، پادشاه بحرین «محمد حسین طنطاوی»، رئیس شورای عالی نظامی، در مصر خواسته بود، به دوراز جنجال رسانه‌ها اجازه دهد وی با مبارک دیدار کند و این دیدار با حضور سوزان مبارک، همسر رئیس جمهور مخلوع مصر انجام شده است.

دیدار پادشاه بحرین با واکنش‌هایی از سوی مردم و انقلابیون مصر نیز روبه‌رو شده است.?

آل خلیفه دیدا با مبارک را تکذیب کرد

با شدت گرفتن این اعتراضها، پادشاه بحرین دیدار با دیکتاتور سرنگون شده مصر را تکذیب و اعلام کرد که چنین خبری صحت ندارد.