سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرزنش بسیار، دل ها را کینه ور می کند و یارانرا می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :7
کل بازدید :199447
تعداد کل یاداشته ها : 34
103/2/9
1:44 ص

با افزایش انتقادات و روشنگری ها در خصوص اهداف و اقدامات جریان انحرافی تماس برای ارائه وام به برخی از روزنامه نگاران نیز افزایش یافته است.
پس از آنکه جریان انحرافی طی هفته های گذشته به بحران آفرینی مشغول شده و رسانه های مختلف ارزشی به افشای اهداف این جریان پرداختند،اخیرا تماس هایی با برخی از روزنامه نگاران رسانه های ارزشی گرفته شده و خطاب به آنان از آماده بودن وام های آنان سخن به میان آمده است.
لذا افرادی به نمایندگی از مجموعه«...» ضمن تماس با خبرنگاران گفته اند که وام 10 میلیونی آنان برای پرداخت آماده شده و آدرسی نیز برای دریافت وام به این افراد داده شده است.
نکته قابل توجه این که این خبرنگاران با بیان این که آنان درخواستی برای دریافت وام ارائه نداده اند،متصدیان تماس گفته اند ،فعلا که وام شما آماده می باشد!.
گفتنی است این اقدام در حالی صورت می گیرد که جریان انحرافی پیش از این نیز برخی از خبرنگاران اصلاح طلب را با حقوق های بالایی به استخدام برخی از نشریات خود در آورده بودند.


*شاید این وامها ته مانده وامهای مقاوم سازی بافت های فرسوده یا وامهای ازدواج و... باشد که مردم نیازی به آنها نداشته اند!!!